27.06.2015 (So) marťas nedávno se mi dostal do ruky článek z časopisu Oldtimer, který mi udělal velkou radost :)
|
30.01.2015 (Pá) marťas Dnešní stav vozu - momentálně na něj není nějak čas a tak se zabydlel v muzeu ve Velkých Hamrech. Myslím, že stojí v dobré společnosti
|
24.11.2009 (Út) marťas Jelikož je v garáži již zima, tak jsem se soustředil na menší vozy v teploučku našeho bytu. Výsledkem je tahle RC škoda 120LS
|
30.10.2009 (Pá) marťas Tento rok jsme i po minulé nevydařené účasti na Bohemce opět neodolali a postavili se i tento rok na starovní rampu. Tentokrát ale už pouze jako předjezdci, starající se o bezpečnost :) Tentokrát vše dopadlo v pohodě a autíko jsme dovezli domů celé.
|
13.09.2009 (Ne) marťas Tak když se nemaká na velké autě. Tak si po večerech hraju alespoň s tímto malým 1/10 musel se trošičku upravit podvozek, aby bylo možné na něj implementovat tuto kasly. Poté začalo broušení a nakonec přišel nový lak. Jak to dopadlo? no jen zapojit svetla, přidělat závěs, zapojit závoďáka a hurá směr Běšiny :)
|
17.05.2009 (Ne) marťas Líbí se: prodlisTakže máme po Běšinech, které byly pro nás hlavně testovací. Sice auto nedojelo až do cíle, ale alespoň vím na které oblasti se mám ještě zaměřit. Jinak jsem byl strašně moc rád za vyhlášení 2 místa Nejhezčího auta Š100-120S srazu. Udělalo mi strašně moc velkou radost a vím, že to moje snažení stálo za to. Díky všem, kteří hlasovali pro toto auto.
|
02.05.2009 (So) marťas Tak tu máme opět Běšiny a přípravy jsou tudíž v plném proudu, honem se dodělává auto - o víkendu se polepovalo do válečných barev :) a přidělávali se nějaké zbytečnosti jako jsou pásy atd..... a vypadá to že to opravdu stihnu poskládat komplet a první jízda se uskuteční na jarních Běšinách.
|
07.04.2009 (Út) marťas Tak dnes dorazili nové gumy, už se těším až je obuju.
|
05.04.2009 (Ne) marťas Tak dnes se mi povedlo po vekém usílí sundat zadní náboj s kotoučem. Musel jsem upravit stávající škodovácký stahovách na rozteč 4x100 a uz to šlo. Jen musím sehnat někoho kdo mi vyrobí nové náboje kol s roztečí 4x130, abych tam mohl obout loukotě.
|
04.04.2009 (So) marťas Včera jsem si si nechal opět obout stříknuté pavučiny. ohužel nedopadli přsně podle mých představ, před opískovám, jsem si myslel, že nebudou vůbec vyžraný, jen mě nenapoadlo, že předchozí majitel je překytoval a naplacal na ně vrstvu štětcem, takže to nebylo znát. No ale jako druhá sada budou stačit. Dále jsem se vrhnul na předělání rozteče z 4x100 na origo 4x 130 abych použít originál kola (loukotě, pavučiny). U předních kol to nebyl zas až tak velký problém, ale na zadních kolech jsou také kotouče s roztečí 4x100, tudíž nelze použít klasický stahovák na bubnu, tak jsem si bláhově myslel, že mi stačí klasický 3ramoný malý stahovák. Po chvilce snažení v nečem zapraskalo (už jsem se chtěl radovat, že to povolilo) bohužel povolilo ve stahováku..... takže auto zatím stojí na heveru a zítra budu muset vymyslet jakým stylem to stáhnu.
|
10.03.2009 (Út) marťas Musím se pochlubit co jsem dostal k narozkám. Jestli někdo poznáte co to je :) ? a také jsem dostal kytičku- musím zjistit, kde tyhle kytky rostou:) je to příspěvek na gumy na 120S.
|
02.03.2009 (Po) marťas Tak jsem se opět na chvilku utrhl a pracoval jsem na autě. Přeci jen jarní sraz v Běšinech klepe na okno. Takže už mám stříknuté kapoty a zadní čelo. O víkendu jsem je nandal na auto a s výsledkem jsem celkem spokojený. Dále jsem se pustil do odvzdušňování, bohužel se podařila jen spojka, ruční brzda a hlavní brzdový válec asi udu muset koupit nový.
|
11.02.2009 (St) marťas Tak aby bylo vidět, že jsem se celou zimu neflákal a také něco dělal, tak přináš pár informací o nástupci již sešrotované š120S. ] na karoserii zbývá dodělat už jen pár detailů, jako je stříknout přední kapota na černo a zadní čelo na bílo. Něco málo tedy o autě : Motor: jedná se o původní motor z mé bývalé škody 120S - jen pro zatím je osazena sériovým karburátorem (po odladění všech dětských nemocí budou obět navráceno sání přes hlavu s dvojící dvojitých karburátorů Dellorto 40. Na motoru nejsou prozatím žádné větší úpravy, pouze je udělaná hlava, výfukové svody od hlavy a výfuk od p. Hlušičky) Převodovka: Jedná se o upravenou převodovku od p. Sixty ( měla by zde být dlouhá jednička a krátká 4), jinak jedná se o 4 kvalt Podvozek: široké nápravy - jak přední tak zadní jsou vyztužené, bylo použito hřebenové řízení Tlumiče: na autě jsou namontovány sportovní tlumiče Speedpro, které jsou uchyceny v karoserii na unibalech. Brzdy : Na autě jsou namontovány kotouče na obou nápravách. Ruční brzda je hydraulická. Prozatím je použit originální hlavní brzdový válec, ale již je v poličce vyndaný válec s havarovaného vozu - je to upravený válec s posilovače z vozu škoda Felicia Karoserie - veškeré rozvody jsou vedeny vnitřkem - (benzín, brzdy, voda). U řidiče i spolujezdce jsou tyto rozvody skryty pod hliníkovými nášlapy. Dále byly předělány pedály (plyn a spojka). co se týče zasklení - v bočních oknech byl použit makrolon, přední okna jsou i bez sloupku. Dále byl upraven kufr, kde je nádrž zsazena zvrchu, byl kvůi rozložení váhy udělán i kaslík na baterku s 2 odpojovači. těleso topení se také přesunulo z pod zadní sedačky do kufru (zatím mi zbývá ještě vyřešit jakým způsobem a jaký větrák na něj napojit) Interiér: v interiéru je vevařený rám, jsou zde sportovní sedačky připravené na použití 6 bodových pásů, klasická palubní deska osazená 2 tripmastry a ještě doma čeká speedpilot V současné době je motor opět venku z auta, protože mám ještě problémy s doladěním spojky, ale to doufám v nejbližších dnech doladím. Doufám, že dokončení auta stihnu do jarních Běšin Dále také probíhají práce na š130 RS, kde byla prozatím alespoň vyvařena podlaha.
|
23.12.2008 (Út) marťas VESELÉ VÁNOCE
|
11.12.2008 (Čt) marťas Tak jsem byl o víkendu u rodičů a pustil jsem se holt do rozebírání závoďáku
|
10.11.2008 (Po) marťas v pátek jsem si vyzvedl novou elektroinstalaci a celý víkend jsem měl o zábavu postaráno. Nejdříve jsem to zkoušel s knížkou, ale to nebylo přesně to pravé ořechové. Nejlepší bylo přistavit druhou š 100, shodit palubku a nechat se inspirovat jejími drátky :)
|
01.11.2008 (So) marťas Tak naše modré autíko putovalo již k novému majiteli, kterým se stal Fido. Doufám, že ještě alespoň chvilinku pojezdí, než navštívý velké pece. My jsme s tím absolvovali jízdu do Běšin, noční orienťák a cestu zpět (byl to super zážitek :) ) A nyní se pracuje na civilním autíku. Minulý týden jsem nandal převodovku, motor a udělal brzdy na zadku. Ještě v pondělí jsem vyměnil spojkovou pumpu, ale bohužel díky tomu, že jsem měl větší tlak tak mi praskla spojková trubka. Takže tento víkend jsem měnil spojkovou a vrzdovou trubku (když už jsem pod tím autem ležel :). Zítra ještě odvzudšním brzdy a hurá v pondělí už mám čím jet do práce.
|
09.10.2008 (Čt) marťas Tak Běšinský sraz již pomalu klepe na dveře a už to vypadalo, že tento rok se pojedu jen podívat a to ještě né škodovkou. Ale naštěstí se vše trošičku vylepšilo. Od jednoho pána jsem dostal vůz značky škoda a to typu 110. Takže jsem zajásal a vypadá to, že přijedu alespoň ve voze správné značky. Sice na něm ještě budu muset trošičku máknout aby alespoň dojelo takovou dálku, ale spoustu věcí už jsem zvládl: jako např, vyměnit prasklé hadičky na brzdách, přivaření upadlých tlumičů, zalepení předních blatníků (taková rychlooprava, aby bylo možné s tím překonal alespoň zimu) a ještě mě čeká trošičku si pohrát s motůrkem, protože občas nějak stávkuje, vynechává, střílí a autíko potom skáče jak potrefená koza. Dále jsem dostal nabídku svézt se alespoň na sedadle spolujezdce svého týmového kolegy :) Květy Takže se pracuje na opětovném zprovoznění jeho š 1000 Spodek už je jako nový, ještě nás čeká vyměnit simering na zadní polose a udělat brzdy, ale to bychom mohli do příštího týdne stihnout No a konečně můj závoďák, ale na něm je ještě spousta práce a přibívá to strašně pomalu. už je v něm motůrek z mé bývalé žluté š 120S a minulý týden se řešila volantová tyč, ale vypadá to, že už jsme na tím vyzráli a během příštího týdne bychom jí tammohl nandat.
|
09.09.2008 (Út) marťas Tak jsem o víkendu po dlouhé době opět výtahl svojí sajdu a vyrazil jsem na sraz do Jizbice u Vlašimi. Sajda bohužel již 3 roky stojí doma a nikdo na ní nejel, to se projevilo v pátek cca v 22:30, kdy kousek od Čechtic v ní najednou zacukalo a já najednoun stál. Ještě štěstí, že kamarád který jel se mnou byl vybaven dokonce i pumpičkou. Profoukl jsem tedy kohoutek a pomalou jízdou jsem do kempu nakonec dojel. Druhý den dásledovala rozborka úplně ucpaného kohoutu.
|
07.08.2008 (Čt) marťas
|
15.07.2008 (Út) marťas pár vzpomínkových fotografií na naší žlutou pampelišku.
|
07.07.2008 (Po) marťas
|
01.07.2008 (Út) marťas Rally Bohemia Historic Show Tak už se nám krátí čas :) ještě nutné poslední úpravy - podmínka na autě musí být loukotě - na poslední chvíli nějaké scháním a zde je már fotek z jejich rychlorenovace. tímto bych chtěl také poděkovat Petrovi Hl. za pomoc se zajištěním šikovného soustružníka :) a stočení kol v tak krátkém čase následuje nazutí pryží a zde je výsledek
|
14.04.2008 (Po) marťas O víkendu jsem byl u kamaráda a tady Vám přináším pár fotek z jeho garáže co na to říkáte?
|
13.04.2008 (Ne) marťas Tak jelikož jsou Běšiny už za dveřmi, pustil jsem se opět do naší pampelišky aby na ně byla opět v plné kondici. Pustili jsme se do úpravy hlavy a implementaci dvojitých karburátorů dellorto. Vše se i přes menší problémy nakonec povedlo. Mezi menší problémy patří to, že nelze našroubovat filtr - málo místa - vadí mezistěna, problém číslo 2 nelze zavřít kapota. Oba 2 jsem vyřešil - pojedu bez filtru a pod kapotu jsem dal 2 količky a je to. Došlo také k výměně obutí. Nyní jsou vzadu disky o šířce 7,5 palce - sedí to na nich bezvadně.
|
02.04.2008 (St) marťas speciální přístroje pro automobilové soutěže jako SpeedPilot (přístroj pro měření průměrné rychlosti), Tripmaster (měřič ujeté vzdálenosti s přesností 10 m, u něhož lze stiskem knoflíku např. na křižovatce okamžitě vynulovat počítadlo a začít počítat znovu od nuly),
|
02.04.2008 (St) marťas Nedávno jsem si s autíkčem udělal opět radost, dostal jsem Speedpilota a Tripmastera, stačí jim dát jen trochu péče a budo opět jako nové. Jen mi ještě chbí rozdvojka a náhon
|
28.03.2008 (Pá) marťas Opět se nám rozrostla zbírka malých autíček
|
02.03.2008 (Ne) marťas Co se píše v boleslavských novinách ???? :) Celý článek si můžete přečíst v PDFku na straně 12. Škodamobil 2/2008 (1.7Mb)
|
02.03.2008 (Ne) marťas Nedávno jsme se zůčastnili 1 Severočeské Rally Monte Carlo tak tady je pár foteček a jedno malé video ze Sosnové Rally Monte Carlo - Sosnová (3.9Mb)
|
02.01.2008 (St) marťas se sousedem jsme se zůčastnili také předsilvestrovského Car Winter Cupu v Hoškovicích a tady je pár fotek
|
01.01.2008 (Út) marťas práce na autíku, trošičku postoupily, už je nastříkané a polepené. Také jsem si zkusil řídit i další motorová vozidla, která mají místo kol pásy a bylo to bezva
|
29.12.2007 (So) marťas Asi jsem byl celý rok moc hodný, protože mi ježíšek nadělil pod stromeček RC Škodu 130RS v měřítku 1:10
|
16.12.2007 (Ne) marťas Dnes jsem se pustil do vyčištění a namontávání svého tripmasteru
|
04.12.2007 (Út) marťas Konečně se mi podařilo vyfotit slibované svody k výfuku a to jsou ony. Také se mi podařilo nainstalovat své původní sedačky a nové 4-bodové pásy. a dorazil i nový intercom - Peltro FMT15
|
30.11.2007 (Pá) marťas Také už mám konečně doma mé původní sedačky ze žabičky, už se nemůžu dočkat až je nandám do pampelišky
|
29.11.2007 (Čt) marťas Já myslím, že už mohu slavit vánoce, přišel mi filtr Itg na dvojité narburátory i s držákem, které se bude muset jště dodělat, protože původní majitel nějak zapoměl na 3 uchyty na přidělání filtru. dále mám také pokličky na apola ale to hlavní je, že jsem si vyzvedl "pampelišku" od pana Hlušičky a tady je nový výfuk. ještě dodám foto svodů, ale myslím, že je to moc pěkná práce
|
19.11.2007 (Po) marťas Jelikož jsem nomocný, nemohu tedy pracovat na naší pampelišce, pustil jsem se proto alespoň do lepení papírových modelů. Nikdy jsem si nemyslel jak je to složité :)
|
15.11.2007 (Čt) marťas Autíčko je konečně přepsané a dostalo už i nové SPZ odpoledne se tu stavil kamarád a přívezl mi chybějící těsnění mezi svody na karburátory, takže to vypadá že karbeci půjdou brza na autíko
|
13.11.2007 (Út) marťas Tak se Vám chci pochlubit co jsem dostal k svátku - Alespoň malá památka na moji žabičku a zde malá ukázka
|
04.11.2007 (Ne) marťas Dnes mi vyzbyla malinká chvilička, tak jsem se rozhodl vyměnit kolečka u mého auta a ty staré šli do světa, no je pravda, že moc daleko nedoputovali (pouze k sousedovi :) dále už josu doma teké nějaké díy na plánovanou úpravu
|
27.10.2007 (So) marťas Karoserie:Původní š 100 v moc pěkném stavu, absolutně bez koroze. Přední čelo upraveno alá š120S, stejně tak i výdech v kapotě. Podle své závodní verze, má i tato černé kapoty. Upravené zadní blatníky (navařené lemy z předních). Montovaný ochranný rám. Náporové chlazení a tunel upravený pro použítí 5 rychlostní převodovky. Pod převodovkou a motorem je také ochranná ližina. Zatím použitá kola Apolla. Interiér:Sportovní volant Škoda, závodní kaplička na budíky, středový panel s vypínači a v předu použítá anatomická sedadla. Podvozek:Široké nápravy, hřebenové řízení, pružiny i tlumiče sériové, pouze zkrácené. Obě 2 nápravy jsou vyztužené. Motor:Do tohoto vozu byl použit motor již z novějšího brášky a to ze škody favorit, úpravy bohužel nevím. Plánované úpravy:Interiér:Výměna sedadel za sedadla z mé bývalé žabičky, 4 bodové pásy, dodělat na rámu i přední oblouk a nakones opět zadělat vysílačku. Podvozek:Zatím jsem s tímto sice spokojený, ale do budoucna bych chtěl vypěnit tlumiče. Motor:Zde asi proběhne nejvíce úprav, chtěl bych opět znovu postavit motor něco jako byl v mojí žabičce, jen se ho pokusit ještě trošičku našlápnout. Nále sportovní výfuk se svody od hlavy válců a dvojité karburátory se sáním přes hlavu. Má předchozí auta:moje předchozí žabička škoda 120 - také prodanáškoda 130 - toto auto již cca 2 roky stojí doma a čeká na opravu
|