27.06.2015 (So)marťas |
30.01.2015 (Pá)marťasDnešní stav vozu - momentálně na něj není nějak čas a tak se zabydlel v muzeu ve Velkých Hamrech. Myslím, že stojí v dobré společnosti |
24.11.2009 (Út)marťasJelikož je v garáži již zima, tak jsem se soustředil na menší vozy v teploučku našeho bytu. Výsledkem je tahle RC škoda 120LS |
30.10.2009 (Pá)marťasTento rok jsme i po minulé nevydařené účasti na Bohemce opět neodolali a postavili se i tento rok na starovní rampu. Tentokrát ale už pouze jako předjezdci, starající se o bezpečnost :) Tentokrát vše dopadlo v pohodě a autíko jsme dovezli domů celé. |
13.09.2009 (Ne)marťasTak když se nemaká na velké autě. Tak si po večerech hraju alespoň s tímto malým 1/10 musel se trošičku upravit podvozek, aby bylo možné na něj implementovat tuto kasly. Poté začalo broušení a nakonec přišel nový lak. Jak to dopadlo? no jen zapojit svetla, přidělat závěs, zapojit závoďáka a hurá směr Běšiny :) |
17.05.2009 (Ne)marťasLíbí se: prodlis Takže máme po Běšinech, které byly pro nás hlavně testovací. Sice auto nedojelo až do cíle, ale alespoň vím na které oblasti se mám ještě zaměřit. Jinak jsem byl strašně moc rád za vyhlášení 2 místa Nejhezčího auta Š100-120S srazu. Udělalo mi strašně moc velkou radost a vím, že to moje snažení stálo za to. Díky všem, kteří hlasovali pro toto auto. |
02.05.2009 (So)marťasTak tu máme opět Běšiny a přípravy jsou tudíž v plném proudu, honem se dodělává auto - o víkendu se polepovalo do válečných barev :) a přidělávali se nějaké zbytečnosti jako jsou pásy atd..... a vypadá to že to opravdu stihnu poskládat komplet a první jízda se uskuteční na jarních Běšinách. |
07.04.2009 (Út)marťas |
05.04.2009 (Ne)marťasTak dnes se mi povedlo po vekém usílí sundat zadní náboj s kotoučem. Musel jsem upravit stávající škodovácký stahovách na rozteč 4x100 a uz to šlo. Jen musím sehnat někoho kdo mi vyrobí nové náboje kol s roztečí 4x130, abych tam mohl obout loukotě. |
04.04.2009 (So)marťasVčera jsem si si nechal opět obout stříknuté pavučiny. ohužel nedopadli přsně podle mých představ, před opískovám, jsem si myslel, že nebudou vůbec vyžraný, jen mě nenapoadlo, že předchozí majitel je překytoval a naplacal na ně vrstvu štětcem, takže to nebylo znát. No ale jako druhá sada budou stačit. Dále jsem se vrhnul na předělání rozteče z 4x100 na origo 4x 130 abych použít originál kola (loukotě, pavučiny). U předních kol to nebyl zas až tak velký problém, ale na zadních kolech jsou také kotouče s roztečí 4x100, tudíž nelze použít klasický stahovák na bubnu, tak jsem si bláhově myslel, že mi stačí klasický 3ramoný malý stahovák. Po chvilce snažení v nečem zapraskalo (už jsem se chtěl radovat, že to povolilo) bohužel povolilo ve stahováku..... takže auto zatím stojí na heveru a zítra budu muset vymyslet jakým stylem to stáhnu. |
10.03.2009 (Út)marťasMusím se pochlubit co jsem dostal k narozkám. Jestli někdo poznáte co to je :) ? a také jsem dostal kytičku- musím zjistit, kde tyhle kytky rostou:) je to příspěvek na gumy na 120S. |
02.03.2009 (Po)marťasTak jsem se opět na chvilku utrhl a pracoval jsem na autě. Přeci jen jarní sraz v Běšinech klepe na okno. Takže už mám stříknuté kapoty a zadní čelo. O víkendu jsem je nandal na auto a s výsledkem jsem celkem spokojený. Dále jsem se pustil do odvzdušňování, bohužel se podařila jen spojka, ruční brzda a hlavní brzdový válec asi udu muset koupit nový. |
11.02.2009 (St)marťasTak aby bylo vidět, že jsem se celou zimu neflákal a také něco dělal, tak přináš pár informací o nástupci již sešrotované š120S. ] na karoserii zbývá dodělat už jen pár detailů, jako je stříknout přední kapota na černo a zadní čelo na bílo. Něco málo tedy o autě : Motor: jedná se o původní motor z mé bývalé škody 120S - jen pro zatím je osazena sériovým karburátorem (po odladění všech dětských nemocí budou obět navráceno sání přes hlavu s dvojící dvojitých karburátorů Dellorto 40. Na motoru nejsou prozatím žádné větší úpravy, pouze je udělaná hlava, výfukové svody od hlavy a výfuk od p. Hlušičky) Převodovka: Jedná se o upravenou převodovku od p. Sixty ( měla by zde být dlouhá jednička a krátká 4), jinak jedná se o 4 kvalt Podvozek: široké nápravy - jak přední tak zadní jsou vyztužené, bylo použito hřebenové řízení Tlumiče: na autě jsou namontovány sportovní tlumiče Speedpro, které jsou uchyceny v karoserii na unibalech. Brzdy : Na autě jsou namontovány kotouče na obou nápravách. Ruční brzda je hydraulická. Prozatím je použit originální hlavní brzdový válec, ale již je v poličce vyndaný válec s havarovaného vozu - je to upravený válec s posilovače z vozu škoda Felicia Karoserie - veškeré rozvody jsou vedeny vnitřkem - (benzín, brzdy, voda). U řidiče i spolujezdce jsou tyto rozvody skryty pod hliníkovými nášlapy. Dále byly předělány pedály (plyn a spojka). co se týče zasklení - v bočních oknech byl použit makrolon, přední okna jsou i bez sloupku. Dále byl upraven kufr, kde je nádrž zsazena zvrchu, byl kvůi rozložení váhy udělán i kaslík na baterku s 2 odpojovači. těleso topení se také přesunulo z pod zadní sedačky do kufru (zatím mi zbývá ještě vyřešit jakým způsobem a jaký větrák na něj napojit) Interiér: v interiéru je vevařený rám, jsou zde sportovní sedačky připravené na použití 6 bodových pásů, klasická palubní deska osazená 2 tripmastry a ještě doma čeká speedpilot V současné době je motor opět venku z auta, protože mám ještě problémy s doladěním spojky, ale to doufám v nejbližších dnech doladím. Doufám, že dokončení auta stihnu do jarních Běšin Dále také probíhají práce na š130 RS, kde byla prozatím alespoň vyvařena podlaha. |
23.12.2008 (Út)marťas |
11.12.2008 (Čt)marťas |