Co je hotovo:
Přední náprava - eMková náprava s hřebenem
- závodní převodovka řízení - "ostrý" hřeben
- zesílená podle dokumentace pro Škodu 130L/A
- náboje upravené na rozteč 4x100 a na šrouby
Zadní náprava - vlečená z rapida
- 5 stupňová převodovka
- zesílená podle dokumentace pro Škodu 130L/A
- nové zadní unašeče rozteč 4x100
Brzdy - posilovač ze škody 120
- přední 4 písty zapojené přes propojku
- zadní kotoučové
- hydraulická ruční brzda
Karoserie - skelet rv 1971
- přestavba na použití dílů z modelu 1980
- zesílení B sloupků
- navaření držáků samonavíjecích pásů z rapida
- jiné držáky sedaček
- částečné zesílení
- kulaté zadní lemy
- náporové chlazení
- nově udělané topení (kombinace topení z felicie a vlastní výroba)
- předělané uchycení stěračů
- ...
Interiér - nové čalounění stropu a sloupků - béžová koženka
- předělaná palubní deska
- přední sedačky škoda rapid
- ...
Prostě je toho moc....
Další info:
www.skoda110r.cz/article.php?id=183www.skoda110r.cz/article.php?id=690A proč sem auto dávám, když ještě není hotové (a už je na dalších webech)? Prostě to beru jako určitý způsob motivace, abych se neflákal a auto dovezl na podzimní Běšiny, případně v podobě komentářů dořešil nějaké drobnosti... a možná tak trošku znal i názor jiných na tento druh tuningu...