ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Favorit,Felicia,Octavia,Fabia... Nové

>

Gapovo Felda

 <<



 

Gapovo Felda

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)

03.10.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zima se hlasí a proto byly zahájeny první přípravy.

Vyndal jsem z auta přídavnej chladič, protože v okruhu byla jen voda a teploty se začly blížit nule -> nedostatek fridexu.
!---tisíc--malých--bolestí---

Aby v zimě na litra nemohl sníh, tak se konečně začlo dělat na zakrytí jedný strany garáže. Ještě dodělat okna a koupit pořádnou plachtu a může zima přijít.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

I samotný auto dostává změn, Yokohamy se prodaly, protože chci nižší profil, tak ted čekáme na nový pneu a to bude Dunlop SP Sport 2000 175/50 R13.

Kopretinky jsou vyčištěný a auto ted stojí na hadech:-)
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

A takle ted parkuje
!---tisíc--malých--bolestí---

17.09.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Konečně v kapličce nahradil přidavný palivoměr tlakoměr oleje.

Je z mechanického tlakoměru z erka a elektrického teploměru ze 120ky. Když jsem měl rozdělanou kapličku vyměnil jsem otáčkoměr a u všech budíků vyndal zelený podsvícení.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Ke stávájícímu motoru je tlakoměr oleje víceméně symbolický a hlavní opodstatnění dostane až u 136ky.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

04.09.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

S litrem jsme se zúčastnili prvního a zárověn nejspíš i posledního letošního srazu a to byl DEN S MBÉČKÉM, který se konal na Málé Skále v Krkonoších.

Počasí se velice povedlo a díky tomu se účastnilo velké množství krásných českoslovesnkých aut. Byly to především MBéčka, ale i Erka, Stovky, Octavie a Felicie.

Některé kousky byly opravdu exkluzivní třeba tmavěmodrá ŠKODA 1000MB z roku 65 v naprosto původní stavu, dva upravené závodní speciály a krásně zrestaurované "sériovky".

Po příjezdu do kempu se celá velice početná skupina vydala na projíždku nádhernou krajinou Krkonoš. Všechna protijedoucí auta a přihlížející mohli na koloně veteránů české výroby doslova oči nechat. Kopcovitá krajina dala některým strojům velice zabrat. První zástávkou bylo muzeum vojenské techniky, kde pořadatelé domluvili prohlídku a pro ty kdo měli zájem projíždku na tanku.

Dále se pokračovalo do Vysokého nad JIzerou, kde se všechny vozy seřadily na náměstí a konala se zde obědová pauza. Bohužel těsně před přijezdem na náměstí se nám v autě rozsvítila kontrolka dobíjení, a protože nikdo z účastníků sebou neměl regulátor ani alternátor, museli jsme celý peloton opustit a vydali jsme se na 160 kilometrovou cestu zpět domů a to bez světel. Po příjezdu se úkazalo, že se rozbil regulátor a celá oprava trvala slabých 5 minut.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

taky jsme potkali pár motoveteránů a mezi nimi byla tato nádherná Jawa 250 Panelka na devatenáctipalcových kolech
!---tisíc--malých--bolestí---

24.08.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Škodovka to není, ale je to novej přísrůstek
ČZ 125c rv. 1952 zvaná "kominíček"
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a todle je starší sestra
ČZ 125t rv. 1948
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.08.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na dovolence
!---tisíc--malých--bolestí---

Když se daří tk se daří:-(
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Přišel jsem o kapsu, tkže jsou na autě zpátky mřížky, nejspíš se tam vrátí i hliniková vrtule, protože se mi kapsa už dělat nechce.
Třeba se něco vymyslí, každopádně věčná škoda a má vina.
!---tisíc--malých--bolestí---

27.07.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na zvedáku:-)
!---tisíc--malých--bolestí---

už jsou tak jak mají být
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.07.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zkontroloval jsem stav brzd a náprav, vše zdá se býti OK. Když byly dole kola trochu jsem je vyčistil.

Předek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Zadek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novej, ale je v o dost lepším stavu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novejl, ale je v o dost lepším stavu.

17.07.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Chlazení se po instalaci kapes zlepšíilo, ale i tak se někdy na chvilku pustila sahara. V místní "lidovce" jsem chtěl koupit chladič z favorita a zapojit ho do okruhu se stávajícím, ale protože všechny chladiče byly shnilý jako ty auta moc uspěšněj jsem nebyl. Naštesti tam nestály jem samý škodovky, ale byla tam i Mazda 323f, která nevypadala až tak špatně. Nakoukl jsem pod kapotu a byl tam fungl novej značkovej chladič Nissens. Byla to jasná volba za více než příznivou cenu 100Kč. Později jsem se dozvěděl, že stojí 3 až 5 tisíc.

Udělání držáku bylo zalážitostí ani ne jednoho dne a ted už je v autě. V počasí jakým ted se sahara nepustí a motor si i při záteži proti kopci drží teplotu kolem 80 stupnů a výš nejde.

Zatím jen fotky z mobilu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Taky jsme pokořili 10000 úspěšně najetých kilometrů
!---tisíc--malých--bolestí---

26.06.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Výměna předních tlumičů (pochybná atesa..) za origo přitvrzené škodovácké a hned je to jiný svezení :-)

04.06.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy v laku, bohužel dohoda na dálku a odhad odstínu se uplně nepodařili.
Zatím jsou jen na zkoušku, takže to až tak nevadí, snad jednou bude na autě celolak....

Před chladičem jsou i "usměrňovače" proudícího vzduchu. Ted se to vše musí zajet a vyzkoušet.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

konečně i počasí se umoudřilo
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

23.05.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy na autě, ted se musí ozkoušet a hlavně se musí dodělat vevnitř cesty ke chladiči.

Přinejtováním držáku se výrazně zpevnily.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.05.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Povedená
!---tisíc--malých--bolestí---

20.05.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Psáno Léta Páně 1964
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---

na autě je konečně usměv, kterej jsem měl ve skříni připravenej už někdy od zimy.

Sluší, jen škoda, že není i patričná lišta na kapotě....
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 47 (Zobrazeno 1-15)
 19.11.2014 23:01:05 


Z čeho to jsou kotouče a brzdiče?


!Gapovo Felda
6221+1849 (8070)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.02.2010 08:44:36 


óká


!Gapovo Felda
23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:15.02.2010 20:04:07 


no radši neprozrazuju kolik co stálo, nerad potom poslouchám různý komenty a tak. Ňáký ty tisícovky to stálo to jo a myslim že vzhledem k původu je to celkem adekvátní


!Gapovo Felda
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 15.02.2010 13:47:12 


dobrě ty


1822+6 (1828)pavel3 (Registrovaný)
   
 14.02.2010 22:29:36 


Kolik jsi za to dal?


!Gapovo Felda
23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 Re:Předni brzdy02.01.2010 10:49:54 


kotouče Renault 19 a brzdiče Ford Sierra nebo Opel Astra jsou téměř totožný, ale musí se to trochu upravit aby to tam šlo


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Předni brzdy01.01.2010 23:52:57 


prosim te s čeho sou ty předni brzdy,dik


Unregistered
 Re:dotaz...?10.09.2009 07:10:07 


no neuchladilo, já tam měl původně klasickej chladič a ta teplota byla dost vysoká i když se jelo se zapnutým větrákem. Zvláště když erzeta byla dlouhá. Tak sem zkusil udělat to co má Wena na 120S. Ale dal sem tam chladič z 1,6 a i když sem to přes léto ve vedrech zkoušel tak myslim že to stačilo a ten druhej větrák sem ani nepouštěl, takže teď nevim jestli ho nemam zase vyndat


!Gapovo Felda
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 dotaz...?09.09.2009 23:06:25 


Zdar Gapine, proč jsi dával dva ventilátory... neuchladilo to? Ptám se proto, že taky přemýšlím dát radši Máně na náporák dvě vrtule, než začnu finálně pasovat příčku chladiče.


!Gapovo Felda
23161+3611 (26772)Míťa (Registrovaný)
     
 11.05.2009 21:55:19 


to jsem já nahoře na tý CASce


1640+79 (3266)Vasek (Pořadatel)
   243-943-392 
 04.05.2009 12:53:41 


Tak že jako stálý spolujezdec Gapina musim potvrdit, že Rallye Humpolec byla velice povedená soutěž.Téměř 60 ostrých kilometrů bylo pro nás amatéry tak akorát (nebo alespoň pro nás a naší techniku). Myslim že nám tahle rallye pomohla hodně vyladit rozpis, i když ještě stále máme rezervy, hlavně kdy začít brzdit do retardérů a pak rychlé pasáže levá,pravá,levá atd...
Jinak pořadatelům moc díky,bylo to parádní svezení!!


38+2 (20)Kendy (Registrovaný)
  
 21.04.2009 23:53:17 


Hjoo to já taky dlouho laboroval, a než jsem to vymyslel, tak jsem 205Gti rozlomil o lampu
Lehký slitiny jsou v našem případě asi trochu mimo, takže zůstává ocel. Zasvedcení mi vždy tvrdili, že trubky musí být bezešvé. Ale nejsou běžně k dostání a cena taky nic moc.
Navíc když bych ho dělal, tak bych ho chtěl co nejvíce provázat do karoserie, abych jí co nejvíce vyztuzil, nejen proti případné nehodě, ale i proti kroucení při jízdě. Odrazuje mě fakt, že pak už nikdy s autem neudělám STK. Možnost je udělat montovaný, ale ten jsem nikdy neviděl a nebo jenom nějaký malý, jako rám za sedackama a ten podle mě postrádá smysl...
Určitě ti to přijdu okouknout


173+15 (188)sv.Martin (Registrovaný)
    244129534
 Re:21.04.2009 20:54:44 


Pořád laboruju (dva roky skoro) z čeho, jak a hlavně jakej. Takže nevim a neni na něj ani čas. Pohrávám si s myšlenkou nechat ho udělat, sem tam narazim v inzerátech na člověka, kterej ho za zajímavej peníz udělá.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 21.04.2009 09:23:53 


cuss.. hele z čeho budeš dělat ten rám???


173+15 (188)sv.Martin (Registrovaný)
    244129534
 Re:20.04.2009 19:35:16 


Ty jo příště třeba vybrat něco těžšího


!Gapovo Felda
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
Celkem záznamů: 47 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:340
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:113851
Celkem návštěv:180728259

Článků:1010
Fotografií:34696
Komentářů:17293
Uživatelů:4402


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet