ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Že by tajný projekt z jiného vesmíru?

Že by tajný projekt z jiného vesmíru?

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Svody 4-1 vs 4-2-1 ?



08.05.14 ve 20:00 0Unregistered napsal:

Jo Jo.Taky jsem to řešil tak jak to pan Mikov píše

[ Reagovat ]


08.05.14 v 18:56 7707+1109 (8816)vokim napsal:

Dostal jsem soukr. mail, od jednoho diskutovatele tady z fóra , že jenom kecam a že mezi svody jsou veliké rozdíly. Nevím proč příspěvek nenapsal sem ,zřejmě se za svůj názor stydí , ale budiž. Abych větu , že" Z hlediska výkonu motoru je to jedno, pokud jsou udělány správně." za kterou si stojím uvedl na pravou míru. Pokud nemáme jednoválec a tudíž jen jeden výfuk nebo z každého válce vyveden jeden samostatný, ať spojíme dva nebo více dohromady vždy bude jeden protitlakem ovlivňovat druhý, Jde o to OKOLIK. Oba druhy se dají spočítat a odladit tak , že mezi nimi NEBUDE rozdíl.Je pravdou , že čím více větví se spojuje do jednoho místa tím je ovlivnění větší.A proto se dlouhé svody 4-1 počítají většinou na vyšší otáčky a také kroutící moment je vysoko/ okruhy , kopce/. Naopak 4-2-1 se používají tam kde chceme mít krouťák co nejníže / sprint , městský provoz, ale i rally/. Není to ale podmínka. Dlouhé svody 4-1 se dají naladit na krouťák dole , stejně jako 4-2-1 nahoře, ale tady by to byla hrozná spleť trubek.
Pokud se chodíte na nějaké závody dívat , mohly jste si všimnout , že někteří nemají ukončení / svedení/ navařeno na trubkách, ale jen nasazeno a přitaženo pružinami. Je to většinou proto , že mají udělány různě dlouhá spojení /tzv. lízátko/ a dle náročnosti tratě jsou schopni si posouvat krouťák nahoru nebo dolů. Aby mě zase někdo nechytal za slovo- ne všichni , ale někteří.

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Pavel.RS


08.05.14 v 10:40 7707+1109 (8816)vokim napsal:

Z hlediska výkonu motoru je to jedno, pokud jsou udělány správně. Používá se to , i přes složitější výrobu, pro místo v zástavbě. Někdy nejde použít v prostoru stejně dlouhé potrubí jednotlivých válců a potom se řeší kratším a na vícekrát. Třeba u pětiválce a více by svod do jednoho byl průměrově hrozně veliký a začalo by hrozit jejich ovlivňování jeden druhým- zpětným přetlakem

[ Reagovat ]


07.05.14 ve 22:45 0Unregistered napsal:

Zdravím

Je tu někdo ochotný mi vysvětlit jaky je rozdíl mezi závodními svody 4-1 a 4-2-1 ?

K čemu je jaké provedení lepší atd ?

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:808
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:172257
Celkem návštěv:181153472

Článků:1010
Fotografií:34703
Komentářů:17293
Uživatelů:4402


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server