| 18.03.14 v 18:04 vokim napsal:
Právě že NE. Na testování musíš mít fotku s SPZ, tak , že musíš čísla vyndat. A i kdyby jsi si je namaloval a otestoval a měl průkaz veterána , když půjdeš SPZ vyjmout z depozitu, musíš nejprve dokončit polopřevod a zaplatit ECO, bez dokončení nemůžeš dělat vůbec nic, krom toho to vozit na vozíku na emise a STK. A platné emise i STK k dokončení převodu musíš mít taky. To co ty myslíš je prodej a převod vozidel s již vystaveným průkazem veterána. Tady už se ECO neplatí. Pokud by současný majitel dal SPZ do depozitu, pov. ruč. se neplatí. Chlapec by si auto koupil, zrenovoval, otestoval v klubu na původního majitele , udělal ME + STK, původní majitel by vyzvedl SPZ z depozitu a následně na něho auto převedl, již se dělá jen EVK a poplatek se NEPLATÍ. To je to co nechce udělat - nechat to stále napsané na původního majitele, což celkem chápu. Buď je majitel stár a může zemřít a dědici mu ho seberou. A nebo až ho uvidí hotové, sebere mu ho- protože je stále jeho- a chlapec utře nos. Zatím tady , ale stále diskutujeme jen mi, ale iniciátor této debaty se stále nevyjádřil jaké SPZ vlastně chce. Jestli zachovat bílé nebo Véčka. Oboje mají své pro a proti. S bílými zaplatíš jen 1/12 pov. ručení-ALE v případě , že tě někdo nabourá, dotaneš od pojišťovny jen zlomečíček ceny auta- tak zvanou časovou hodnotu vozidla, ale můžeš s tím lítat kdy a kde se ti zalíbí. Když to dáš na Véčka a někdo tě nabourá- dotaneš vyplacenu částku za historické vozidlo, neboť v prvním případě se časová hodnota snižuje, ale ve druhém se zvyšuje. Jsi ale limitován kdy a kam, i když dneska si stím moc lidí hlavu neláme. |