Zpět na seznam témat
Téma: Složení převodovky škoda rapid 5q
Diskuze začala tímto příspěvkem:
Čau odborníci,jakou převodovku dát do rapida,do normálního provozu,aby se nechalo dobře předjíždět,ale abych nemusel točit motor do kritickejch otáček?Vím,že taky záleží na motoru.Jestli se nechá třeba sp 3.9 a na něm zkrátit 3 a 4 kvalt?Poradte,co tam máte,dík a mějte se
Celkem záznamů: 23 (Zobrazeno 1-20)
| 12.10.12 ve 22:09 Vena136 napsal:
Když si otevřeš nějakou chytrou knížku,tak by to v sekci převodovka mělo být napsaný.Takže bych doporučil trochu samostudia Ale ušetřim ti práci,mělo by to tam vypadat nějak takle xx/xx A xxxx. Záleží na typu,ale to před lomítkem je zubová vůle Podle toho musíš vymezit diferák.Když uděláš malý,tak se vylamou zuby a kdyz velký,tak to bude hučet a při hrubšim zacházení se vylámou zuby.....doporučení,udělej co nejmenší,ale nesmí to už drhnout.A nebo si to nech vymezit od někoho,kdo už nějakou funkční převodovku udělal.
A knížku si kup,pokud nemáš,je tam víc informací,než na který se potřebuješ ptát |
| |
| 07.10.12 ve 21:23 Vena136 napsal:
Tak hlava může taky prasknout,ale já myslel,kterou máš na krku Tu já mam teda jenom jednu a to mě stačí,i když někdy by mohla být nafukovací
Pokud má motor dostatečný zátah,snáž ho využiješ s delší převodovkou.Pokud necestuješ nikam daleko,nebo jenom výjmečně,tak 4,22 bude dobrá.Nebo kompromis třeba gumama s 70-výškou.Ono rapid je perfektně odhlučněn,takže tam takový hluk není.Osobně mám škodu se kterou se dá jet do 80-ti,pak začne řvát motor a s druhou se dá cestovat i po dálnici s 4,22 převodovkou a malýma kolama,aniž by byl motor extra slyšet. |
| |
| 07.10.12 v 15:46 Vena136 napsal:
Předjíždět uplně normálně,pokud nebude motor velká lemra a teoretická maximálka kolem 170km/h podle gum.S 4,22 to nebude zase až o tolik živější,protože budeš dost řadit a zdá se,že to jede stejně.I když to je trochu lepší,ale pak je jednička tak na tahání vleku.A se sériovýma otáčkama motoru pojedeš někam dál rychlostí 100km/h u 4000ot.Na dálnici to neni už vůbec.Velký hluk,menší komfort Ale pokud jezdíš po horších a klikatějších cestách,tak 4,22 je akorád.Bohužel škoda neni auto,u kterýho by se využily max otáčky i na vyšší rychlostní stupně bez prasknutí hlavy na delší vzdálenost Proto se musí počítat i s rychlostí,kterou auto nikdy nedosáhne. |
| |
Celkem záznamů: 23 (Zobrazeno 1-20)