| 11.12.10 ve 02:53 gapin napsal:
No tak předem bych chtěl vidět tu jednobodovku s výkonem 130 koní. To je podle mě už jenom konstrukčně nesmysl. Když si to necháš načipovat, pokud se ty úpravy ještě vyskytujou, tak upravou SW to dělalo max nějakejch 5kw. A za ty peníze, rozumně je to nesmysl. Jak tu psal Marek, BMM byl jen krok vedle kvůli emisím, kupředu nikoliv. Sám sem měl jednobod a při upravě sem tam nacpal weber. Neni to uplně vono (kdyby se to naladilo tak by to bylo určitě lepší) ale chystam se dělat novej motor a chci na něj použít MPI. Co se týče tý přestavby, nevim jakej máš přístup k dílům, ale elektrika je jasná. Tam pořídíš celej motorovej svazek a je to vyřešeno. Myslim že se akorát musí předělat dva kabely ve svorce v motoru co vedou dál do pojistkovky. Dál potřebuješ klapku, zapalovací lištu, sací potrubí, vstřikovací lištu+vstřiky, všechny čidla - otáček, čidlo teploty (tam budeš muset vyměnit celej domek s termostatem), tlaku v sacim potrubí, klepání ( to jde na ten tvuj starší motor přimontovat jinam než je origo na MPI) a ECU. Čerpadlo a lambda se daj použít původní. Měl bys mít k tomu i jednotku imobilizeru, ale ten se dá SW upravou zrušit. Což já u sebe udělam. Aktivní uhlí zahoditt ale dá se použít to co tam máš. A potom někdo kdo ti to softwarově sladí, což se dá udělat i se starym Vagem 1551. Jestli sem na něco zapoměl tak na mě hned neřvěte |