| 10.10.19 ve 20:25 Vena136 napsal:
chuck> v tomto případě se dá řídit pouze radou výrobce vačky,...co se týká zdvihu a přebrusu,nevím jak uplně přesně 1,6 vačka vypadá a jaké jsou možnosti,ale nemyslím,že by to bylo nějak uplně jinak,než na škodovce,takže by se zdvih dal zvětšit a k tomu adekvátně dodělat zbytek (něco by asi daly hydroštely),ale řešit se dá všechno,snažším nebo těžším způsobem.Zušlechtění musí být vždy na místě,jinak to je ten typ vačky,která se omlacuje výrobci o hlavu...ono okopčit něco na kopírovací brusce neni zase tak těžké,ale zbytek už tak snadný neni.
Vačku z polotovaru bych řešil opravdu na čistě závodní motor,to jsou pak vačky s nesmyslným zdvihem,co se ani v hlavě neotočí Ale cena je vyvážena funkčností.No a potom taky záleží,co na to elektronika,...teď řeším klasiku 1,3 a už nikdy víc na origo elektrice a jednotce...a všechno závodní je už zase trochu jiné částky.Na to bych jsi dal pozor...všechno nebo nic,jinak tyhle polovičaté úpravy nemají smysl a spíš to přidělá spoustu problémů. |