| 04.01.17 ve 22:17 Vena136 napsal:
Unregistered> tak záleží jestli sériové,nebo dělané,...já teda narážel na použití dělaných,..homologačních závodních...3,08,2,12 atd. pokud to říkám z hlavy dobře
Jinak převody na hřídel SP jsou za pár stovek,průšvih je ve stromečku.4Q jsou hromady,5Q si každý střeží jako oko v hlavě.Ale hlavní problém převodovky je v přesuvníkách a zubech na kolech do jakých zapadají...pokud neni zničená zpátečka,tak je stromeček docela na věky a hlavně 1-2 a R nejde vyměnit.3-4 jsou lisovaný a 5-ka na pouzdru.
Ale pokud se dají různá kola k sobě,většinou to nic nedělá,ale taky jsem slyšel převodovky,které po takovém zásahu byly jako s rovnýma zubama a každý kvalt jiná písnička Ale zase to je asi spíš nájezdem a jak se kdo k převodovce choval a jaký měla olej.
Možná mě tu zase někdo pomluví,ale naše domácí užovka jako první nový auto v rodině měla na jedný převodovce,poloosách a bubnech přes 400 000km Dělaná karoserie,2x motor,bubny pak už nebrzdily moc ani s novýma paknama,protože prostě měly moc velký průměr,tak jsem dával jiný,ale převodovka kromě hůř řaditelný 1-ky bezproblémů a nikdy nebyla venku z auta a žádný extra hluk.Prostě jako každá jiná škodovka Jsem zvedavý,co najdu,až jí budu někdy půlit a zase vracet do auta,co vše bude a jak moc opotřebené |