| 20.10.16 ve 12:39 Vena136 napsal:
Daves> vidíš,aspoň nějaký rozumný slovo
A tak polínek se tam vejde dost,ale to byl takový příklad Osobně toho víc odvezu ve škodovce v kufru,než ve felině.Ono když se to umí,tak ten škodovácký kufr je neskutečně velkej,místo máš i za sedačkama,takže prostoru aby si neomezil posádku je v celku dost.Ve felině mám kufr a pokud nechci vyndavat plato,nevejde se tam skoro nic.Jo bez sedaček to je něco jinýho,ale to samý platí i při vyndání ve škodě.A jelikož nemohu být šoupnutý ani o zub dozadu a spíš dělám z 5-místných aut 3-místná,protože zamnou je sedačka prostě jenom jako zátěž a nevejde se tam ani dítě,tak i tak je ten odkládací prostor dosti velký.
Například odvezu více přepravek ve škodě,než naši v Partneru a to by mělo být užitkové auto.Ale je blbě vymyšlené a tak do toho hranatý věci moc nepasujou.
Ve finále jako nejlepší malý vůz vyjde trabant combi Topí to po 10m jízdy,s pěkným motorem to nejede špatně a žere v celku málo,nevadí tomu jakýkoliv pocmrndávky do krámu a když vyndáš sedačky,tak máš 2m odkládací prostor,kde se vyspim i já Pravda nemá to moc velkou nosnost,ale na objemnější lehký náklady ideální
Ono asi nepochopí danou problematiku člověk,co asi neumí psát,když se neumí ani podepsat,...ale až budu mít 3-dítě,tak musím kupovat další auto,popřípadě nejstarší začne jezdit se mnou škodou...protože 2x dětská sedačka,ženská týden po porodu a víc jak 2m drobek jako jsem já a felině skoro praskly boční okýnka
Ale pro mě je ve finále lepší vzít dvě auta,než kupovat nějakou jedničkovou octávku TDI,protože za pěknou vysolim i těď víc jak 100 litrů,protože to je prostě nejlepší auto od škoda/VW co se udělalo...vady/závady atd. mám z první ruky a to hned 2x,takže opravdu nedám na keci AAA-auto nebo ostatních
Každý má auto jaký potřebuje,nebo jaký si dokáže dovolit...já dal za felicii stejně,jako za ojetou octávku,možná víc.Ale mám defakto nový auto za 20% ceny,co stálo před 16-lety.Jednoduchý,v celku emisní,takže mě s tím hned nezakážou jezdit a stačí to...nemusím se bát,že mě hned vyrazí z STK a buď to budu nucen zrušit,nebo do toho vrazit dalších 50 aby se z toho udělalo auto...a že s novýma zákonama takle skončí hodně "pěkných" aut,co je drží po hromadě lak,ale jsou v celku "moderní".
Ty máš auto,který ti vyhovuje,...máš třeba štěstí na pěkný kus,co prostě bude jezdit,dokud se to nerozpadne.Další co si to byl koupit po tobě na to bude jenom nadávat,protože bude každých 14-dní v servisu s něčím jiným.
Strejda má třeba Thalii,...to auto snad za život neví,co to je myčka...jezdí to v soli na horách,takže jak padnou mrazy,je to nasolený a fest,kůli hlavnímu tahu do Německa...bubny se za 2-roky rozloží na prach a doslova je téměř rozdrolíš v ruce,stejně přední kotouče a co technickou se to dělá...přední štíty brzdy zmizely a takhle je spousta dalších věcí...ale hodně věcí to má z plastu (blatníky atd.) a i když to je zespoda orezlý,neni to schnilý.Ramena vypadají hrozně,ale je to výkovek a takový ingot,že to prostě neschnije a tomu autu i když to vypadá hrozně neni téměř nic po technické stránce.
Soused měl to samý,jezdil s tím občas...určitě absolvoval i myčky atd. a rozpadlo se mu to už před lety a koupil si něco jinýho...dvě auta stejnýho roku výroby a i když jedno jezdí o 100% v horších podmínkách,tak tu pořád jezdí.
Ale tohle nevidí člověk,který měl jedno auto a podle toho to hodnotí...já jsem prostě k něčemu skeptickej a musím si koupit něco,o čem vím,že vydrží a bude fungovat...Citi-go neni špatná koncepce třeba,ale nevěřím,že si škodovka dává nějak záležet na tutěch nízkorozpočtových autech...a když k nám jezdilo každou chvilku HTP a běželo to na 1,5 válce,protože to jezdilo normálně v provozu,ale olej se neměnil přesně po 10 000km a motor to odnesl,tak moc nevěřím,že by ten vývoj v tomto motoru šel nějak dopředu...ono to nejsou tak stará auta,aby se to sralo...takže se uvidí,co ukáže čas.Ale za mě když 3V,tak DDR nebo Japonec Co třeba dělalo Subaru,tak ty jejich motory byly snad nesmrtelný a přežilo to auto snad 2x |