| 16.07.16 v 18:47 Daves napsal:
Vena136> Frekvence měřit nejde, můžeš kontrolovat jen časy spínání. Doba sepnutí kontaktu je přímo úměrná počtu otáček. Pokud ta doba je kratší, než nastavená, pak se energie pro jiskru vybije a jiskra nepřeskočí. Motor pár zápalů vynechá, dokud nepoklesenou nepatrně otáčky, tím se doba prodlouží, takže to zase párkrát zapálí a tak pořád dokola. Reakce je okamžitá, není tam žádný zpoždění nebo kolísání. Auto pokračuje stejnou rychlostí. Co jsem vysledoval pokusem na simulátoru je, že pokud výrazně překročíš omezovač, tak přestane omezovat. Ono z principu funkce je to vlastně jasný. Ale v praxi v autě toho asi nikdy nedosáhneš. Musel bys jet z tak strašnýho kopce, aby ti váha auta dokázala točit s motorem a zrychlovat navzdory omezovači. |