| 10.03.16 v 10:21 Vena136 napsal:
Druid-druid> najdi 130 nebo 135/136 sedr....dif. 22/24 a dej natryskování jako 742.136 aby to jelo a bylo v celku úsporný a nebo jako 130 aby to bylo takový "od rány" na první komoře.Pokud je motor sériový fáčko,je to uplně to samý,jako se to dávalo do zadohrabů.Takže neni co vymýšlet a pojede to.
Případně vem 120 edsera s 22/23,dej mu 112 a 130 trysky a zkus.Pokud budeš mít LS edsera,tak bych to zkusil rovnou a pokud by to jelo,tak neřešit.
Ale důležitý je stav a chtělo by to něco,co jezdilo pořád,ale nenajezdilo toho moc.Aby nebyl uvnitř zoxidovaný,ale zase nebyly vyběhaný osičky a klapky.
Na netu nebo v knížce si najdi tabulky osazení karbeců na škodovku a neni co řešit...ale je blbost dát do 20 dif trysky z 22dif.Zbytečně to bude bohatý a budeš jezdit častěji k benzínce.Vzdušníky budou fungovat tak nějak vždycky a emulzky jsou u edsr/sedr vždy stejný.
Ale nemůžu ti říct na 100% jaký karbec tam dát,protože já nikdy neměl důvod zprovozňovat 120-ku na fáčku,ale vím,že to prostě tak funguje,protože jsem ti už viděl.Ale určitě to nebude to pravý. |