| 06.04.15 v 17:08 Vena136 napsal:
Hibrid> z pravý strany je podtlak rozdělovače,........eventuálně se to tam dá využít.Nevím,jak to má origo auto,na kterým to jezdí.Nechápu,proč někdo vykuchal zase sytič.Bezproblémů se tam mohl používat ten vyhřívaný vodou.......nebo to napojit na táhlo jako má DGV,nebo prostě nějak vyřešit,bez sytiče to neni nic extra.Jaký to má dif?Je to napsaný v těch kolečkách z přední strany a je to 32/36 opravdu?
No a ta membrána z levý strany naproti akceleračce bych řekl,že bude nějaký obohacovač.DGAV sem nerozebíral ani nepamatuju a DGV to nemá.Každopádně to tam být nemusí,dá se to sundat a zaslepit díra do plovákovky.Nic víc s tim nebude.
Jinak to je slušný karbec,ale dal bych přednost DCD kůli lepší konstrukci.Ale jestli tento byl za děkuju,udělá svojí práci taky dobře a většinou pod plnym plynem. |