| 05.03.15 v 16:58 Vena136 napsal:
Unregistered> proč prasárna?Jestli mít 110L nebo 110R je docela jedno,když mě nebude trhat žíly,že nemám o 1mm vypoklej píst........a když si starý písty přeměřím a nebudou šišatý tak co?
Já teda viděl 110R sadu jednu v životě a to tu co mám já do toho motoru a jo možná se to koupit dá za 5000kč,ale já nemám čas sedět u netu a sledovat inzeráty a nebo to vyvažovat "zlatem".Něco jinýho je 120LS,ale tam to je tak trochu bohužel nepoužitelný,ale je to taky možnost.....ale už by to nebylo 72/68.A jo,seš do 10-ky,ale hlavu necháš starou vyhoněnou,ventily co?Vodítka co?Srovnání co?Nová hlava co?Pokud budu předpokládat,že ten motor je K.O.,za 10-ku to nedáš aby to nějak vypadalo ani na čistým profinancování.....co třeba karbec?Výfuk?Motor neni jenom blok,klika a ojnice s pístama......no a když ten motor bude mít 50 000km,tak nechápu rozhořčení nad necháním pístů s patřičnou tolerancí......jako nouzovka do motoru s "50" koňma bych to zrovna neřešil.Ale pokud chce motor z nových dílů,.....na 10-ku zapoměň. |