| 23.02.15 v 16:04 Petkar napsal:
Ono, podle mého dvorního mechanika prý tisícovky skutečně v klice jezdily kluzné pouzdro, otázka je, jak bylo mazané a pak je ještě druhá otázka, přece jenom je trošku rozdíl litrový motor v základu a řekněme lehce poladěná třináctistovka, která v otáčkách jede ještě pořád tam, kde sériový motor už končí...
To jsou praktické zkušenosti, které podporují tvrzení Vokima
Vůle (vybrání) v klice podle mě vzniká při opracování a nesouvisí s tím, že by do tohoto vybrání mělo jít kluzné pouzdro... , ale možná se pletu, navíc je tady ještě jedna věc, když to sesadíš jenom s kluzným pouzdrem, tak díra (vybrání) v klice, v nákružku který středí setrvák, není dostatečná a mrkev z převodovky se v daném místě dotýká tisícihranem kliky a je fakt, že po pár kilometrech, si tisícihran fungující jako fréza místo vyfrézuje Nemohl jsem za boha přijít na to, jak je možné, že mám v obalu převodovky jemné piliny |