Autor: | | Vytvořeno: 13.03.2005 - Změněno: 23.03.2005 |
130LR - Niky
Okruhová Škoda 130LR majitel: [img:359
Karoserie zbavena všech odhlučňovacích prvku a antikorozních přípravků /plastizol/ / úspora hmotnosti 65Kg /, laminátové blatníky,spojlery,zadní kapota.
Držáky přední nápravy vyvařeny 4cm výše do vozu. / Aby bylo možno auto max snížit bez zadření přední nápravy / Tlumiče jsou stavitelné od pana Hušky /HP<br> Ochraný duralový rám MTX. Boční skla vyměněny za makrolony.
Chlazení vedené vnitřkem auta / vadila by světlá výška auta / Náporový chladič vody s vývodem chlazeného vzduchu nad kapotu / vyrovnání tlaku, normální auta se ve velkých rychlostech "nadnášejí"<br> Brzdy ve předu duté chlazené kotouče, vzadu jednoduchý kotouč. Brzdový systém obsahuje vahadlo / Lze regulovat poměr předních a zadních brzd / Použity brzdouvé hadice s opanceřováním.
Motor Originál škoda 130LR / pan Michl / mazání ze suchou skříní, nádoba s olejem umístěna na místě zadního spoujezdce. 2x weber dohc. Výfukové svody 4 do 1. Výkon 138 Hp při 7100 n/m. Kroutíci moment 142Nm při 6200
Převodovka 6ti rychlostí s rovnými zuby stály převod 4,22
Kola Mtx ve předu 7.5 palce nazuto na brigistone 195/45/13 v zadu 10 palcu nazuto na yokohama 225/50/13
To je jen stručný výčet s mnoha pravopisnými chybami ale doufám že se Vám má roční prace bude líbit.
S pozdravem Martin Nikorjak Niky 0608323458
|