- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 

Auta

Akce

Články

Úpravy

Galerie

Diskuze

E-shop

Inzerce

Katalogy
  
 

Načítám obsah...



Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Stanovy Podzimní pohár 2017

 <<



Autor:
32767+7415 (255128)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 31.08.2008 - Změněno: 19.07.2017

Stanovy Podzimní pohár 2017



STANOVY ZÁVODU „Podzimní pohár Škodateamu 2017“

Závod je pořádán výhradně pro účastníky srazu, kteří se předem zaregistrovali na www.skodateam.cz do hlavního závodu. Nezaregistrované, nebo posádky zaregistrované pouze k vjezdu do kempu se toho závodu účastnit nemohou.

Kromě škodovek jsou vypsány i třídy pro žigulíky (Žigul Cup), vozy do roku 1998 bez rozlišení značek (Youngtimer Cup) a samožřejmě i LadyCup.
Účast ve skupině Youngtimer Cup podléhá schválení pořadatelem, skupina je určena pro zpestření startovního pole o zajímavé historické závodní vozy bez rozdílu značek nebo o zajímavé jezdce
. Například seriové turbodiesely určitě nejsou v zájmu pořadatele.

Nutné podmínky pro start vozidla do závodu
- Platná STK, emise, OTP, povinné ručení
- Vozidlo musí být technicky způsobilé (plně funkční, bez poškození karoserie korozí, bez ostrých hran)
- Vzorek na pneumatikách minimálně 3 mm !
- Řidič musí být vlastník řidičského oprávnění skupiny „B“ po dobu minimálně 1roku.
- Spolujezdec musí být starší 18 let ( V případě že řidič je jeho zákonný zástupce, nebo předloží souhlas od zákonného zástupce, bude povolen start i spolujezdcům mladším, nejméně však 15 let ).
- Při technické přejímce posádka podepisuje souhlas, že jede na vlastní nebezpečí a nese plnou odpovědnost za případné vzniklé škody, které svojí účastí způsobí ! (na úhradu škod nelze využít zákonné pojištění)
- Posádka vozu musí mít během závodu nasazeny homologované ochranné přilby (značka "E"), které svojí pevnou částí zakrývají ušní boltce.
- Nutné opěrky hlavy na předních sedadlech
- Funkční bezpečnostní pasy, u vozů s ochranným rámem minimálně čtyřbodové pásy
- Hasicí přístroj práškový nebo pěnový pevně ale odnímatelně připevněný uvnitř kabiny, minimální náplň 2kg. Hasicí přístroj nesmí být starší 2 let, jinak musí být opatřen platným revizním štítkem.
- Pořadatel si vyhrazuje právo provést před startem závodu i v jeho průběhu namátkovou dechovou zkoušku posádek na alkohol.
- Vozidla s obsahem motoru nad 2.0 litru včetně (přepočet u turbo motorů x1.7) můžou tvořit maximálně 10% startovního pole. Po naplnění nebudou další vozy s tímto obsahem registrovány.


Doprovodná vozidla
V ceně startovného je vjezd do prostoru kempu povolen pouze závodnímu vozu. Vjezd nejvýše jednoho doprovodného vozidla je zpoplatněn 200,- Kč. Za doprovodné vozidlo je považováno: vozidlo, které závodící vůz přivezlo na vleku, nebo jiné vozidlo dodávkového typu. Ostatní vozidla nejsou považována za doprovod, ale za účastníky srazu a vjezd bude povolen pouze po zaplacení "tunerského" poplatku 350 Kč.

"Vrácení startovného"
V případě že posádka s předplaceným startovným z jakéhokoli důvodu zruší svoji účast nejpozději 14 dní před začátkem srazu, bude jí startovné přesunuto do dalšího srazu. Po tomto termínu startovné v případě nepřítomnosti propadá.

To znamená, že nevracíme startovné pokud posádka neprojde technickou přejímkou, nevracíme startovné při poruše vozu, atd ...

Administrativní přejímka
Administrativní přejímka závodních vozů probíhá v pátek 15. září 2017 od 12:00 do 16:00 v kempu Běšiny.

Startovní čísla
Při administrativní přejímce posádka obdrží startovní čísla. Posádka si je nalepí na zadní boční okna vozu a jedno do levého horního rohu zadního okna (za řidiče). Startovní čísla se lepí z vnější strany skla a nesmí překrývat žádnou jinou samolepku. Rozměry čísel na boční okna výška 20cm x šířka cca 20-30cm. Startovní čísla je nutno mít nalepená před technickou přejímkou! Máte-li zadní okna samou samolepku a čísla by nebyla vidět, je povoleno mít čísla na dveřích. V tomto případě si ale musíte na vlastní náklady vyrobit samolepku bílý čtverec a na něj černě startovní čísla stejného rozměru.

Posádky které se zároveň zúčastňují LadyCupu mají přidělena dvě startovní čísla ! Na zadním okně a na dveřích. Rozlišení pod kterým startovním číslem posádka jede je provedeno přeškrtnutím neplatného startovního čísla černou lepenkou (nutné mít vlastní) !

Kromě LadyCupů není povoleno mít na voze jiné startovní číslo než přidělené. Posádky, které budou mít kromě startovních čísel závodu vylepena i jiná startovní čísla budou diskvalifikovány!

Povinná reklama:
Při administrativní přejímce posádky obdrží povinnou reklamu. Povinná reklama musí být nalepená ještě před technickou kontrolou! Start vozidla bez povinné reklamy + 1000 Kč.

Technická přejímka:
Technická přejímka závodních vozů probíhá v pátek 15. září 2017 od 15:30 do 18:00 v //www.autonejdl.cz/kontakty/:AUTO NEJDL Klatovy.

Posádkám bude přidělen čas příjezdu do technické kontroly dne 29. srpna dle registrace. Prvních 10 startovních čísel 15:30-15:45, dalších 10 startovních čísel 15:45-16:00 atd.

Vozidlo se v prostoru dílen pouze tlačí s vypnutým motorem !

Posádky předloží ke kontrole:
- bezpečnostní ochranné přilby (homologované "E", které svojí pevnou částí zakrývají ušní boltce )
- občanské průkazy, řidičské průkazy, případně podepsaný souhlas zákonných zástupců.
- doklad o způsobilosti vozu ( STK, emise, OTP, povinné ručení )
- Hasicí přístroj práškový / pěnový pevně připevněný ale odnímatelný uvnitř kabiny ( nejlépe před sedadlem spolujezdce, minimální náplň 2kg s platnou revizí. Hasicí přístroje do dvou let od výroby bez revizního štítku, hasící přístroje starší s revizním štítkem !)

Na vozidlech bude mimo jiné kontrolováno:
- způsobilost vozu ( vůz bude vyloučen mimo jiné: za korozi obzvláště skeletu, ostré hrany na voze, ...)
- funkčnost bezpečnostních pasů, opěrky hlavy, uchycení sedaček
- funkčnost osvětlení vozu
- účinnost brzd, včetně nouzové ruční. Vozidlo bude vyloučeno v případě nesouměrného brzdného účinku.
- vzorek pneumatik
- správné zařazení vozu do skupiny
- platná STK a Emise, platné doklady
Start do závodu bude povolen pouze vozidlům, která prošla technickou přejímkou. Po projetí technickou přejímkou obdrží posádky jízdní výkazy.

Měření účinnosti brzd provádí se závodním vozem technický komisař! Posádky, které odmítnout předat vůz, neprojdou technickou přejímkou a nemůžou se zúčastnit závodu.

Seznamovací jízdy
Pátek 15. září 12:00 – 18:00
Seznamovací jízdy slouží k seznámení s povrchem trati a k napsání rozpisu. Neslouží k tréninku a vyzkoušení jak se která zatáčka dá projet !
Pravidla pro seznamovací jízdy:

- Jsou zakázány seznamovací jízdy mimo čas k tomu určený ! Penalizace - diskvalifikace !
- Průjezd povolen pouze vozům s tlumičem na výfuku ! - Penalizace diskvalifikace !
- Po trati rychlostní zkoušky je povolena maximální rychlost 50 km/h mimo obec, v obci 40 km/h ! Penalizace - diskvalifikace !
- Na trati rychlostní zkoušky je zakázáno zastavovat a předjíždět ! Penalizace - diskvalifikace !
- Na trati rychlostní zkoušky je zakázáno jet v protisměru ! Penalizace - diskvalifikace !
- Při seznamovacích jízdách nejsou rozmístěny retardery !
- Seznamovací jízdy probíhají za normálního silničního provozu a jsou pod dohledem pořadatelů. Posádky, které nedodrží pravidla, budou diskvalifikovány !

Závod
Délka závodu: cca 150 kilometrů včetně 20 kilometrů na uzavřených tratích
Rychlostní zkoušky: Celkem cca 20 kilometrů na uzavřené trati.
Propustnost tratě: 100 závodníků (pozor ne 100 vozů - 100 závodníků včetně LadyCupů ). Po naplnění závodního pole bude registrace do závodu ukončena.


Soutěžní skupiny - nutno uvést při registraci
Zadní náhon
N1 - obsah do 1200 ccm, seriový vůz
N2 - obsah nad 1200 ccm, seriový vůz

S1 - obsah do 1200 ccm, závodní speciál
S2 - obsah nad 1200 ccm, závodní speciál

Přední náhon
P0 - Citigo CUP
P1 - obsah do 1300 ccm, seriový vůz
P2 - obsah na 1300 ccm, seriový vůz

T1 - obsah do 1300 ccm, závodní speciál
T2 - obsah na 1300 ccm, závodní speciál

T4 - Žigul Cup
T5 - Youngtimer Cup
- podléhá individuálnímu schválení

Za závodní speciál je vozidlo považováno:
Má-li rám, neseriové zadní kotoučové brzdy, neseriový motor (povoleny výměny 1000-Favorit, Favorit-Felicia, Felicia-Fabia, Fabia-Octavia ), neseriový karburátor a/nebo sání k motoru (povoleny tolerance jako u motoru). Turbo ať seriově nebo neseriově dodávané. Přepočet u Turbo motorů obsah x 1,7.

Rozprava s jezdci
hospoda kemp Běšiny:
sobota 16. září 11:30
Posádkám bude vysvětlen průběh celého závodu, systém časových kontrol, penalizace, ... Účast všech posádek je povinná !

Start závodu
Časy startu do závodu budou vyvěšeny v kempu Běšiny na vývěsce - startuje se podle soutěžních skupin.

Přejezdy vozidel
Veškeré přejezdy mezi rychlostními zkouškami se jedou za normálního silničního provozu a za dodržování veškerých pravidel silničního provozu. Trať přejezdů je určena "Itinerářem", který posádka obdržela při technické přejímce. Na přejezd mezi rychlostními zkouškami má posádka vyhrazen určitý čas, ten má zapsán v itineráři. V případě že posádka tento čas nedodrží a přijede do následující časové kontroly v jiném než předepsaném čase, je penalizována.

Tajné průjezdové kontroly
Na trati přejezdu se můžou nacházet tajné průjezdové kontroly. Průjezdová kontrola je označena cedulí s razítkem. V místě průjezdové kontroly je nutno zastavit a nechat si potvrdit průjezd. Neprojetí nebo nezastavení v tajné průjezdové kontrole je penalizováno !

Časové kontroly
Na trati závodu jsou časové kontroly, posádky k nim přijíždějí dle itineráře.
Časové kontroly jsou umístěny před startem závodu, před startem rychlostních zkoušek a v cíli obou etap závodu. Čas přijetí do časových kontrol startu etap si posádka zapíše z vývěsní tabule v kempu. Časy příjezdu do ostatních kontrol si musí spočítat podle času přiděleného na přejezd mezi časovými kontrolami, případně mezi startem rychlostní zkoušky a časovou kontrolou následující RZety. Přidělený čas na jednotlivé přejezdy je zapsán v itineráři závodu.

Je povolen předčasný příjezd do cíle závodu (kemp Běšiny)
Vozidla, která se zúčastňují LadyCupu mají povolen předčasný příjezd do všech časových kontrol! Je-li to možné, může posádka LadyCupu předjíždět i mezi stanovišti ČK a START. Novinkou u LadyCupů je, že jsou přiděleny časy pro přejezd "návrat" na RZet a její projetí druhým řidičem! I v tomto případě musí posádka zastavit ve stanovišti ČK a nechat si zapsat čas! I zde je povolen vozidlům LadyCupu předčasný příjezd!



Řazení před STARTem
Vozidla na START dojíždí ve stejném pořadí v jakém projížděla stanovištěm Časová kontrola! Mezi stanovištěm Časová kontrola a Start rychlostní zkoušky je zakázáno: předjíždět (mimo LadyCupů), svévolně zastavovat, opravovat vozidlo ! Každá posádka, která nedodrží tato pravidla bude penalizována ! V případě, že jste nunceni v tomto prostoru předjet posádku před Vámi ( odstavili vůz, opravují vůz, ... ) je nutno tuto skutečnost nahlásit na STARTU rychlostní zkoušky, jinak jste nedodrželi pravidla a jste penalizováni !

Jízda po uzavřené rychlostní zkoušce
Rychlostní zkouška se jede na uzavřené trati a je měřen čas. Povrch tvoří asfalt a trať je upravena zpomalovacími retardery. Posádky dojíždí k rychlostním zkouškám dle itineráře.
Během jízdy po uzavřené rychlostní zkoušce mohou být ve voze pouze a jedině dvě osoby - řidič a spolujezdec ! Pouze řidič bez spolujezdce se nemůže účastnit závodu ! Posádka musí být připoutána a mít nasazené a zapnuté homologované ochranné přilby, které svojí pevnou částí zakrývají ušní boltce. Je zakázáno mít otevřená okna, vyjma zadních trojuhelníkových výklopných oken. Po celou dobu jízdy na uzavřené trati musí mít posádka zapnutá tlumená světla ! Ve voze nesmí být žádné volné předměty ani zvířata.

Rychlostní zkouška je okruh, který se jede dvakrát. Je pravděpodobné, že silnější vozy budou dojíždět slabší. Nicméně trať je dostatečně široká na předjíždění. Je velice důležité, aby veškeré posádky kromě situace před sebou sledovali i situaci ve zpětných zrcátkách. V případě že pomalejší posádku dojíždí rychlejší a chystá se k předjíždění (blinkry jako v běžném provozu, ideálně i klakson) je pomalejší posádka povina předjíždění umožnit zařazením se co nejvíce vpravo a informovat rychlejší posádku že o ní ví pravým blinkrem

Start RZ
Vozidla jsou odstartována pořadatelem. Na okruhu je čas startu snímán letmo, na RZ se startuje v celou minutu nebo půlminutu. Do výkazu je zapsán pouze předpokládaný čas startu, z kterého si posádka počítá čas příjezdu do další RZ. Jakmile bude zbývat 5 sekund do startu, pořadatel pozvedne před vozidlo startovací prapor a odpočte každou sekundu. V čase startu zvedne prapor a posádka vyjíždí na trať.

Havárie, závada nebo překážka na trati
V případě, že vozidlo z důvodu havárie nebo závady nemůže dokončit rychlostní zkoušku, musí být neprodleně odstaveno mimo trať rychlostní zkoušky. Vůz se pouze odsune mimo trať, v žádném případě nelze zastavit RZet a čekat na odtažení vozu !
Během překážky na rychlostní zkoušce upozorňují pořadatelé na nebezpečí žlutými prapory. Posádky, které jsou již na trati musí zpomalit a za zvýšené opatrnosti pomalu dojet do cíle rychlostní zkoušky, posádkám na trati není měřen čas a bude jim umožněn náhradní start. Posádka která takto projede rychlostní zkouškou musí o situaci na RZetě informovat pořadatele v cíli RZet.
V případě že posádka při vyvěšených žlutých praporech nezpomalí a nepřestane závodit, ohrožuje tím bezpečnost a je diskvalifikována z celého závodu !

Zpomalovací retardery
Na trati rychlostních zkoušek jsou zpomalovací retardery, které jsou postaveny ze slalomových branek.
Stanovy Podzimní pohár 2017-retarder

CÍL RZ Okruh
Čas projetí cílem rychlostní zkoušky je snímán letmo v místě označeném CÍL. Mezi CÍLem a stanovištěm STOP je křižovatka. Posádky které pokračují dalším kolem odbočují vpravo, posádky končící odbočují vlevo. Posádky které budou okruh opouštět zapnou blinkr vlevo ihned po projetí cílem, již nezávodí, nicméně co nejrychleji opustí trať okruhu, aby nepřekáželi posádkám za nimi, které ještě závodí. Po cca 150 metrech za křižovatkou musí posádka zastavit v místě časové kontroly označené „STOP“. Dále posádka pokračuje dle itineráře. Nezastavení v časové kontrole ( STOP ) má za následek diskvalifikace posádky ze závodu !

CÍL RZ
Čas projetí cílem rychlostní zkoušky je snímán letmo v místě označeném CÍL. Po cca 150 metrech za křižovatkou musí posádka zastavit v místě časové kontroly označené „STOP“. Dále posádka pokračuje dle itineráře. Nezastavení v časové kontrole ( STOP ) má za následek diskvalifikace posádky ze závodu !

Zrušení závodu
Závod může být zrušen v případě nepřízně počasí, neukázněnosti posádek nebo diváků, nebo při dalších nepředvídatelných okolností. Za neukázněnost posádek se samozřejmě považuje i nedovolené najíždění RZ před zahájením samotného srazu.

Odstoupení ze závodu
V případě že posádka během závodu bude nucena odstoupit ( havárie, porucha, ... ), musí tuto skutečnost nahlásit pořadateli ! Telefoní číslo pro nahlášení odstupu ze závodu je uvedeno v itineráři závodu.

Diskvalifikace posádky
- Porušování bezpečnosti silničního provozu nebo nerespektování pokynů pořadatelů kdykoli v průběhu srazu.
- Neúčast posádky na administrativní nebo technické přejímce
- Nedodržení pravidel při nájezdu RZet
- Najíždění RZ mimo k tomu určený čas
- Otevřená okna na RZetě
- Nedodržení tratě
- Nedodržení pokynů pořadatelů - např. při vyvěšení žlutých praporů !
- Nesportovní chování
- Alkohol

Penalizace posádky
- Poražení nebo posunutí slalomových branek: + 10 sekund
- Nedodržení předepsaného průjezdu retarderem: + 60 sekund
Stanovy Podzimní pohár 2017-penalizace
- Příjezd do časové kontroly v jiném než předepsaném čase: + 5 sekund za každou minutu rozdílu. V případě že ve vozidle závodí více jak jeden řidič, je penalizace do závodu připočtena oběma řidičům.
- Příjezd do časové kontroly z jiného než itinerářem daného směru: + 20 sekund
- Nedodržení trati přejezdu: + 20 sekund
- Nerozsvícená tlumená světla na RZetě: + 60 sekund
- Otevřená okna (mimo výklopných) na RZetě: + 60 sekund

Cedule při trati závodu


Stanovy Jarní pohár škodateamu-ck1Stanovy Jarní pohár škodateamu-ckČasová kontrola - barva podkladu červená a žlutá.

Místo kterým musíte projet v určitém čase. Čas projetí kontrolou je buď dán pořadatelem (čas startu do I. a II. Etapy) nebo si jej spočítáte z času startu do předešlé rychlostní zkoušky. Před místem časová kontrola se žlutým podkladem čekáte na Váš ideální čas projetí, v místě časová kontrola s červeným podkladem předáváte jízdní výkaz ke kontrole ideálního času projetí.


Stanovy Jarní pohár škodateamu-start1Stanovy Jarní pohár škodateamu-startStart rychlostní zkoušky - barva podkladu červená a žlutá.

Na start rychlostní zkoušky dojíždíte dle itineráře. Před cedulí "Start RZ" se žlutým podkladem zastavujete a čekáte na pokyn pořadatele. Poté najíždíte na start rychlostní zkoušky - cedule s červeným podkladem. Předáte výkaz k zapsání času startu a čekáte na odstartování pořadatelem

Stanovy Jarní pohár škodateamu-pozorCedule "Nebezpečí" - barva podkladu bílá.

Je umístěna 50 metrů před obzvláště nebezpečným místem na trati rychlostní zkoušky.

Stanovy Jarní pohár škodateamu-retarderCedule "Retarder" - barva podkladu bílá.

Je umístěna 50 metrů před každým zpomalovacím retarderem umístěným na rychlostní zkoušce.

Stanovy Jarní pohár škodateamu-cilLetmý Cíl - barva podkladu červená.

Místo, kde je snímáno letmé projetí cílem. Za touto cedulí je nutno zpomalit a zastavit v místě označeném STOP

Stanovy Jarní pohár škodateamu-stopSTOP - barva podkladu červená.

Místo, kde je nutno zastavit a předat cestovní výkaz k zapsání času projetí cílem.

Vyhodnocení závodu
Výsledek závodu je spočten součtem časů rychlostních zkoušek a případné trestné z časových a průjezdových kontrol a za retardery. Uveřejněny budou časy všech rychlostní zkoušek v absolutním pořadí.
Oceněny budou první tři místa celého závodu ve všech soutěžních skupinách včetně LadyCupu. Vítězové obdrží poháry.

Dále budou vyhodnoceny první tři místa v absolutním pořadí. Vítězové obdrží poháry.
Výsledky v jednotlivých rychlostních zkouškách nebudou oceněny

Vyvěšení a vyhlášení výsledků
Výsledky lze sledovat během celého závodu online na adrese http://vysledky.skodateam.cz a posádka si může detailně kontrolovat časy včetně trestných bodů na http://vysledky.skodateam.cz/posadka. Tyto výsledky jsou označeny "ONLINE VÝSLEDKY" a mají pouze informační charakter, mohou obsahovat chyby z online zpracování a mohou se tedy lišit od oficiálních výsledků. Tyto výsledky je možné sledovat též online v kempu na informačním panelu. Po ukončení závodu jsou výsledky zpracovávány a postupně aktualizovány. Oficiální výsledky jsou pak označeny nápisem "OFICIÁLNÍ VÝSLEDKY". K takto označeným výsledkům je možné podávat protesty. Do 30 minut pak budou prohlášeny za finální odsouhlasené výsledky a dojde k vyhlášení.
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 326 (Zobrazeno 1-15)
 25.07.2017 13:24:48 


Tak to potom jo, díky


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 25.07.2017 08:32:24 


My předem tratě nezveřejňujeme, až v týdnu srazu. Každopádně nechci ti brát iluze, ale Čínov nee


32767+7415 (255128)eRman (Administrátor)
     286902236   
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 24.07.2017 23:56:51 


Takže letos Čínov a Koráb? Omlouvám se za dotaz, ale nikde jsem to nenašel


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 03.03.2017 09:01:09 


Dobře, dík.


171+23 (97)Lůďa (Registrovaný)
   
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 02.03.2017 11:21:16 


Ve Stanovách není druh pneu řešen. Musí se jen dodržet minimální hloubka vzorku.


10374+2764 (24962)vhml (Pořadatel)
     302240348   
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 27.02.2017 13:57:08 


Nankang Sportnex NS-2R


171+23 (97)Lůďa (Registrovaný)
   
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 27.02.2017 12:00:35 


No dobrá otázka ... Napiš co je to za gumy a zkusíme dát odpověď


32767+7415 (255128)eRman (Administrátor)
     286902236   
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 27.02.2017 10:32:56 


Jsou prosím do skupiny N povoleny sportovní pneu, pokud mají homologaci E? díky...


171+23 (97)Lůďa (Registrovaný)
   
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Re:Citigo x 110R13.09.2013 16:44:01 





32767+7415 (255128)eRman (Administrátor)
     286902236   
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Citigo x 110R13.09.2013 15:31:17 


Tak jste mě se Citigo CUPem docela nahlodali... váhám, jestli jet skoro tradičně eRkem, nebo jít potrápit prcka? Docela dilema a obojí má své jisté kouzlo... Zatím asi mírně převažuje otestování mrňouse.


282+22 (152)RST (Registrovaný)
   
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 09.09.2013 16:54:56 


Ok diky


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 Re:09.09.2013 15:26:52 


My rodiče ty a ty, rodná čísla ta a ta, souhlasíme, s účastí našeho syna / dcery rodné číslo to a to jako posádky závodního vozu.


32767+7415 (255128)eRman (Administrátor)
     286902236   
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 07.09.2013 20:08:54 


Zdravim, chtel bych se zeptat, jak by mel vypadat ten souhlous od zakonneho zastupce? Mam spolujezdce, kteremu neni jeste 18..


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 12.10.2011 14:33:00 


chtěl jsem se zeptat když mám na favoritu upravené sání na karburátoru není to seriové patřím do P1 nebo T1


Unregistered
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
 10.10.2011 21:57:04 


Fakt pořád dokola. Až budeme v Běšinech, chtěl bych vidět VŠECHNY, ale opravdu VŠECHNY, KTEŘÍ NEODSTARTOVALI do závodu z důvodu vyřazení po přejímce. Nebojte se ukázat. Můžete se přihlásit po rozpravě, ať všichni vidí, jak hrozná je přejímka a jak jsou pořadatelé zlý. Oni to dělají hlavně kuli VÁM(NÁM) Až se někdo rozseká a bude to špatný, tak kdo z VÁS se příště sveze, kdo z VÁS se přihlásí a řekne, byla chyba v NÁS, kdo z VÁS bude nosit Ermanovi sváču na Bory až si za to půjde odsedět trest. Za to že byl jen ten HLAVNÍ, nejel a nějakej FRAJER si poladil auto a rozsekal se, zabil diváka a udělal škody na majetku dalším. Kdo z VÁS si pak vůbec vzpomene, že byli srazy - SUPERSRAZY a že právě třeba kuli TOBĚ už nejsou? LIDI ZAMYSLETE SE NAD SEBOU. Vše co se děje v BĚŠINECH je na dobré vůli tamních policistů, úřadů a lidí v okolí. Takže pořadatel si dal podmínku PŘEJÍMKA a ta bude jak chtějí. Protože to je minimální opatření pro trochu klidu v duši, při tak RIZIKOVÉM podniku. Nelíbí se ti, tak se zbal a jeď domů.... Klidně se podepíšu a buzerujte mě, budu rád. Alespoň vim, že jsem pro NÁS něco uděla a alespoň jste si to někdo přečetl. S pozdravem Petr Lemmons Šulc PS:Podívejte se, kde jsou dnes amatérské rallye, když jsme v nevoli úřadů a FAS. 1okruhová RZ 3x tam 3x zpět


Odměnu navrhli: Thomas,bigmanas
1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
[ Vulgární ] [ Reagovat ]
Celkem záznamů: 326 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2017
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek : eRman - Roman Schavel, tel: 603569053, email: pošli email
Redakce a správa obsahu : Tadeáška - Tereza Vosyková, tel: 603284789, email: pošli email
Programování a správa www stránek : Daves - David Spilka, tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Srpen 2017 >>
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:110
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:14373
Celkem návštěv:62487964

Článků:944
Fotografií:30506
Komentářů:16303
Uživatelů:3715